Bel ons op 076 - 541 25 62
Gratis verzending vanaf €20,-   14 dagen bedenktijd   Fysieke winkel

Service Adressen: L

Selecteer in het alfabetische overzicht hieronder de fabrikant voor de service procedure:

? A B C D E F
G H I J K L M
N O P Q R S T
U V W X Y Z

 

Lacie

Naar de website

E-mail: info.benelux@lacie.com

Procedure: U kunt een garantieprocedure aanvragen via het moederbedrijf Seagate. Klik hier voor het formulier.

 

Lattemento

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor veelgestelde vragen

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Laurastar

Naar de website

E-mail: nl_klantendienst@laurastar.com

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Gebruiksaanwijzingen, Product registratie en Reparatie aanvraag

Telefoon: 0900-44 44 559

Procedure:
Laurastar biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Voordat je contact met Laurastar opneemt, raden zij je aan de FAQ door te lezen (klik hier) en de visuele gebruiksaanwijzing te bekijken (klik hier). Mocht je probleem nog niet zijn opgelost, neem dan contact op met de klantendienst van van Laurastar door middel van het dit formulier (klik hier).

 

Lava

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

LEGO

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning

Procedure: Missende of kapotte onderdelen kunt u bij bovenstaande supportwebsite melden.

 

Leifheit

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen

Telefoon: +49 (0)35 699 73 59 (internationaal tarief)

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Lenco

Naar de website

Supportwebsite: Klik hier voor handleidingen, FAQ en downloads.

Telefoon: 0900-23 553 626

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Lenovo

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning, Handleidingen, Drivers en Software

Garantietermijn: 24 maanden

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Lexar

Naar de website

Contact: Klik hier.

Garantietermijn: 24 maanden

Livechat

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Lexmark

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor ondersteuning en veelgestelde vragen

Ondersteunende service:
Ondersteunde service is een manier van ondersteuning waarop een Lexmark servicevertegenwoordiger waarmee je via de telefoon contact hebt, op afstand verbinding kan maken met je computer via internet.
Ze kunnen problemen oplossen, updates installeren of andere taken voltooien om je te helpen je Lexmark product te gebruiken.

Klik hier om ondersteunde service te gebruiken.

Telefoon: 020-203 6739

Procedure:
Lexmark biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Lexmark Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 020 203 6739.

Lexmark verzoekt je vriendelijk het model- en serienummer bij de hand te houden. Deze vindt je achter op de printer of aan de zijkant van de voorklep.

 

LG Electronics

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen, Software, Drivers, Veelgestelde vragen en Garantie-informatie

Telefoon: 0900-543 54 54

E-mail: Via contactformulier

Procedure:
LG Electronics biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Voor LED-, LCD-, en Plasma TV's vanaf 37 inch en Witgoed apparaten biedt LG aan-huis-garantie.  Je kan je serviceverzoek (klik hier) online indienen.

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de LG ElectronicsConsumenten Servicelijn op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur bereiken op telefoonnummer 0900-543 54 54.

Voor alle overige LG producten producten biedt LG een Carry-in Service. Je kunt het product bij één van de LG Service Partners afleveren en na reparatie ophalen.

Het is ook mogelijk CE Repair in te schakelen. Dit kunt u doen door middel van dit formulier (klik hier).

 

Liebherr

Naar de website

E-mail: td@buram.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Gebruiksaanwijzingen en Garantie informatie

Telefoon: 0297-23 99 55

Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek 'veelgestelde vragen' op de Liebherrwebsite, wellicht kan je  de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.

Je kan je storing doorgeven via de optie aanvragen servicebezoek (klik hier).

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Liebherr Consumenten Servicelijn op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur bereiken op telefoonnummer 0297-23 99 55.

 

Linksys

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor veelgestelde vragen, gebruiksaanwijzingen, garantie informatie en contactinformatie.

Procedure: Klik hier voor meer informatie over de garantie. Ga naar de supportwebsite en kies een van de vier manieren om contact op te nemen met Linksys, en u wordt daar verder geholpen.

 

Logitech

Naar de website

Contact informatie:
Neem contact op met Logitech

Garantietermijn: 24 maanden

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

LowePro

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.