Bel ons op 076 - 541 25 62
Gratis verzending vanaf €20,-   30 dagen bedenktijd   Fysieke winkel

Service Adressen: K

Selecteer in het alfabetische overzicht hieronder de fabrikant voor de service procedure:

? A B C D E F
G H I J K L M
N O P Q R S T
U V W X Y Z

 

Kärcher

Naar de website

Telefoon: 0900-33 444 33 (€1 per gesprek)

Procedure: U kunt bovenstaand nummer bellen of dit contactformulier (klik hier) gebruiken om contact op te nemen.

 

Kathrein

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Handleidingen, Software en Downloads

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Kensington

Naar de website

E-mail: info@kensington.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor veel gestelde vragen, software en stuurprogramma's, Gebruikershandleidingen en instructievideo's

Telefoon: 053-482 9868

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Kenwood

Naar de website

E-mail: info@kenwoodworld.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen

Telefoon: 076-5233600

Procedure: U kunt uw product aanmelden bij E-Care (klik hier).

 

Kettler

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Kitchenaid

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning, Gebruiksaanwijzing

Telefoon: 0800-0200 151

Procedure:
Indien je problemen zou ondervinden met een Kitchenaid apparaat, neem dan direct telefonisch contact op met de Kitchenaid consumentenservice, gratis nummer 0800 0200 151, van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

 

Kingston

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

KlikAanKlikUit

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl. Klik hier voor meer informatie

 

Kobo

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Kodak

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Download & stuurprogramma's, Installatie & instellingen, Instructies, Handleidingen, Service & Reparatie en meer.

Telefoon: 020-346 9372

Procedure:
Kodak biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Je dient je reparatie aan te melden via de online reparatietool.

 

Konica-Minolta

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Koss

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Product registratie, Handleidingen

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

KPN

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor ondersteuning

Telefoon: 0800-0402

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.

 

Krups

Naar de website

E-mail: cons.serv@nl.groupeseb.com

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Handleidingen en Garantie informatie

Telefoon: 0318-58 24 24

Procedure:
Voor service en reparaties van je BeerTender en Nespresso machine gelden de volgende speciale servicenummers:
BeerTender servicelijn: 0800 - 23 37 836
Nespresso Assistance Service: 0800 - 022 23 20 (gratis) 

Call & Pick-up Service Espresso Automatic:
Voor de espresso-apparaten Espresso Automatic geldt een speciale Call & Pick-up Service. Mocht je Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij je aan contact op te nemen met de Krups Consumentenservice via 0800 - 022 23 20 (gratis)
Mocht het probleem telefonisch niet kunnen worden opgelost, dan kom je in aanmerking voor de speciale Call & Pick-up Service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. De Krups Consumentenserice zal met je een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat.

Voor het repareren van alle Overige Krups producten kunt u een melding doen bij E-Care (klik hier).

 

Kyocera

Naar de website

Garantietermijn: 24 maanden (zakelijk gebruik 12 maanden)

Telefoon: 0900-2020 498

Procedure: Garantie verloopt via Qdealer.nl.